Jak przygotować zdjęcia i opis obrazu do galerii? 

Przeczytaj instrukcję i zobacz, czego potrzebujemy,

by wstawić Twoje prace na stronę naszej galerii!

Dobrej jakości zdjęcia w trzech układach

Zdjęcie całego obrazu

Wykonaj zdjęcie całości obrazu w dobrym świetle, by widać było jak najwięcej szczegółów. Zdjęcie powinno być wykadrowane i mieć rozmiar proporcjonalny do oryginalnej wielkości. 

Zdjęcie detalu

Wykonaj zdjęcie detalu lub kilku detali na obrazie. Mogą to być dominanty, zbliżenia struktury, podpis. Detal ma pokazać, że obraz jest ręcznie malowany. 

Wizualizacja

Możesz wykonać wizualizację w "mock up'ie" lub po prostu zrobić zdjęcie obrazu we wnętrzu. Zadbaj o efekt, postaraj się, by dodatki we wnętrzu były spójne kolorystycznie z obrazem. Potrzebujemy wizualizacji, by pokazać klientowi, jak obraz wygląda powieszony na ścianie. Wówczas najlepiej widać jego wielkość. 

Metryka


Informacje o pracy:
- Tytuł pracy

- Autor

- Wymiary (np. 100x70)
- Technika (np. olej na płótnie, malowany pędzlem, szpachelką)

- Rok powstania

- Tagi - słowa kluczowe (np. abstrakcja, kobieta, emocje, pejzaż)

PAMIĘTAJ! Brzegi obrazu powinny być zamalowane. Każda praca musi bezwzględnie zawierać własnoręczny podpis autora.

Dobry opis Twojej pracy

Opisz dokładnie i wdzięcznie swój obraz lub inne dzieło sztuki, które chcesz wystawić. Tego opisu używamy również w postach na Facebooku. Opis powinien zawierać inspirację, emocje, które towarzyszyły tworzeniu, lub które może odczuwać odbiorca. Dobra historia pomaga nam sprzedawać sztukę. Poniżej zamieszczamy przykładowy opis do obrazu. Objętość tekstu jest nieograniczona. Im więcej napiszesz, tym lepiej. Nasz redaktor wyłuska z Twojego opisu najlepsze akapity, lub zamieścimy całość, gdy będzie poprawnie napisana. 

Obraz jest malarską interpretacją Reymontowskiej wizji miasta Łodzi, pełnej kontrastów, nęcącej bogactwem i wspaniałymi perspektywami, a jednocześnie przerażającej i mrocznej, bezlitosnej dla słabych i nieodpornych. Bezpośrednią inspiracją jest pierwsza strona powieści "Ziemia Obiecana", na której autor opisał miasto, niczym żyjący organizm.

Wszyscy, którzy wiedzą, że Łódź zawsze słynęła z przemysłu włókienniczego z łatwością dopatrzą się w centralnym elemencie wrzeciona, na które spływa złota nić symbolizująca bogactwo przedsiębiorców, właścicieli fabryk. Dolna część wrzeciona zatopiona jest w najciemniejszej partii obrazu, niemal czarnej, symbolizującej klasę robotniczą, która była fundamentem kapitalizmu.

Dopiero po chwili odbiorca orientuje się, że złota nić biegnąca przez środek obrazu tak naprawdę wychodzi z mroku i pnie się do góry, a nie odwrotnie, jak początkowo można myśleć, co jest przenośnią dla wyzysku człowieka. Ciemne elementy wyłaniają się z tła, niczym z mgły, jak opisywane w powieści kominy fabryk. Jasne plamy barwne przypominają kłęby dymu i pary unoszącej się nad miastem. odbiorca ma wrażenie, że z góry pada złoty deszcz, ale jest on dostrzegalny tylko pod odpowiednim kątem, co znaczy, ze trzeba spojrzeć na relacje barw z odpowiedniej perspektywy, podobnie jak w Ziemi Obiecanej sposób postrzegania miasta Łodzi był różny dla każdego z bohaterów.

Słowo od autora

Potrzebujemy podziękowanie od Ciebie dla klienta, który kupuje Twoją pracę.

Kilka słów, opisujących Twoje emocje związane z procesem tworzenia. Coś oryginalnego, zaczerpniętego z Twojej osobistej historii. Osobisty przekaz do klienta, by czuł się wyróżniony. Poniżej masz przykład słowa od autora. Możesz dołączyć swoje zdjęcie, ale nie jest ono wymagane. 

daria giemza

Malarka

Dziękuję, że doceniasz moją pracę! Malarstwo to moja pasja. Cieszę się, że mogę dzielić się z ludźmi swoją wizją świata. Wierzę w to, że daję klientowi największą wartość – swój talent.

Wyjdź ze strefy komfortu i zaprezentuj światu swoją osobowość [Twoje imię i nazwisko]

Przygotuj opis swojej osobowości i inspiracji, jak w przykładzie poniżej, a my przedstawimy twoją artystyczną sylwetkę na stronie "artyści" 

"Malarstwo pomaga mi przez całe życie pokazać innym mój wrażliwy, wewnętrzny świat. Fascynuje mnie światło i sposób, w jaki wydobywa ono barwę materialnego istnienia. Światło sprawia, że widzimy otaczający nas świat, z całym jego bogactwem kolorów i kształtów. Niektóre formy natury tak bardzo mnie zachwycają, że nie mogę się oderwać i wówczas powstaje we mnie ogromne pragnienie uwiecznienia tego, co widzę i czuję. Uważam, że malarstwo najlepiej i najdokładniej oddaje to, co widać. Tylko ludzkie oko jest w stanie zobaczyć jednocześnie to, co w świetle i to, co w cieniu."

>