Start: SOBOTA, 3 GRUDNIA, GODZ. 16:00

Sekund

You missed out!

Zobacz, co zaplanowaliśmy!

Całe wydarzenie przygotowaliśmy dla Was w dwóch odsłonach.

Główna część wydarzenia odbędzie się w Pubie Biblioteka, który projektował Jarek. Zarezerwowaliśmy dla Was zamkniętą salę, do której wejdą tylko osoby z biletami na wydarzenie.

Dla osób, które chciałyby przyjechać na dwa dni, zaplanowaliśmy opcję z obiadem, noclegiem, śniadaniem i zwiedzaniem muzeum!

Wszystkie atrakcje wydarzenia

Wykłady na żywo

W Bibliotece spotykamy się o godz. 16:00. Tam w przyjaznej i luźnej atmosferze odbędą się wykłady i prelekcje naszych gości specjalnych, dotyczące twórczości, sztuki i budowania marki osobistej.

After Party

Uważamy, że to nasz obowiązek, by korzystać z życia, bawić się, śmiać, inspirować innych i wykorzystywać nasz potencjał. Zatem po wykładach zapraszamy Was na after party, które będzie trwało do zamknięcia!

Bohema artystyczna

To będzie jedyna taka okazja, by spotkać się na żywo i poznać artystów, którzy należą do Bohemy! To jedyne w swoim rodzaju środowisko osób wrażliwych, kreatywnych i twórczych, którzy żyją swoją pasją i wspierają się wzajemnie.

Rozmowy w kuluarach

Będziecie mieć możliwość zadawania pytań na każdy temat z wyjątkiem polityki. Opowiemy o życiu artysty od kuchni. Będzie się mogli dowiedzieć np. jak artysta zarabia na swojej twórczości, jak żyje, jakich ma znajomych, jak wygląda jego codzienność. Odpowiemy także na pytania dotyczące sztuki, np. dlaczego abstrakcje są tak drogie i kto je kupuje.

NOCLEGI

Dla wszystkich osób, które chciałyby bawić się z nami do rana oferujemy pomoc w organizacji noclegów, jeżeli zarezerwują swoje miejsce do 25 listopada. Twoje miejsce będzie zarezerwowane w pokoju z innymi artystami. Możliwe, że już znasz osoby, które przyjadą na wydarzenie, ale jeśli nawet nie, to będziesz mieć możliwość ich poznania na obiedzie integracyjnym jeszcze przed rozpoczęciem wydarzenia! Rezerwację noclegu można bezpłatnie odwołać do 28 listopada.

BILETY VIP w odsłonie dwudniowej

Jeśli masz ochotę spędzić z nami dużo czasu lub mieszkasz daleko od Łodzi opcja z noclegiem i wyżywieniem będzie dla Ciebie idealna! Wybrałam miejsca, gdzie sama jadłam i nocowałam, gdy mieszkałam w Łodzi. Będziesz zachwycony jedzeniem, designem i atmosferą. Noclegi zawarte są w cenie, jeśli szybko zarezerwujesz swoje miejsce. Jeśli w ostatniej chwili, to nie gwarantuję, że coś będzie dostępne! Łódź jest oblegana o każdej porze roku, bez względu na sezon!

Obiad integracyjny w Agrafce

Na obiedzie spotykamy się w restauracji AGRAFKA na ul. Piotrkowskiej o godz. 14:00. Będziesz mieć czas, by dojechać do Łodzi i zakwaterować się w hostelu.

Obiad wliczony jest w cenę biletu i mamy dla Was cztery propozycje. Dwie z mięskiem, dwie vege.

Propozycja nr 1 (vege)

• Chłodnik Sezonowy
  • Stek z kalafiora
  • Sałatka ze świeżych warzyw

Propozycja nr 2 (vege)

• Krem z pomidorów
  • Sałatka z krewetkami w tempurze
  • Krążki cebulowe

Propozycja nr 3

• Rosół
  • Kurczak Nadziewany mozzarellą i suszonymi pomidorami

Propozycja nr 4

• Krem piwno - serowy
  • Burger z wołowiną, rukolą i camembert
  • Woda/sok
Nocleg z soboty na niedzielę

Staramy się minimalizować koszty, więc pokoje, które dla Was zarezerwujemy będą 4 - 6 osobowe. Nie będziemy nikogo narażać na spanie z obcymi osobami, dlatego rezerwujemy całe pokoje dla Bohemy. W związku z tym możecie zabrać ze sobą rodzinę, znajomych i przyjaciół. Nocleg w tej opcji jest wliczony w cenę biletu.

Jeżeli ktoś z Was z jakiejś przyczyny chce mieć pokój jednoosobowy, lub wysoki standard, to prosimy o wiadomość, wówczas poszukamy innego noclegu. Cena będzie adekwatna do komfortu, ustalana indywidualnie.

Obiekty, w których rezerwujemy pokoje to: Music Hostel PiotrkowskaŁódzki Pałacyk - Pokoje hosteloweGO Hostel Rewolucji

Śniadanie cud - miód!

Śniadanie w niedzielę o godz. 10:30 jemy w restauracji Cud Miód Fabryczna. W cenie biletu będziecie mogli zamówić każde ze śniadań dostępnych w menu oraz kawę i herbatę!

Podczas śniadania porozmawiamy o historii Łodzi, sztuce, naszych wspomnieniach, wrócimy do czasów studenckich i to wszystko, co jeszcze będziecie chcieć! Po śniadaniu od razu idziemy na spacer ścieżkami belfra, więc proponujemy spakować się jeszcze z rana, by nie musieć wracać do hotelu!

Spacer i zwiedzanie muzeum

Po śniadaniu wybierzemy się szlakiem Bałuckim na spacer, zwiedzając ciekawe miejsca w Łodzi, a skończymy w Manufakturze. Dla chętnych przygotowaliśmy zwiedzanie muzeum sztuki nowoczesnej MS2 oraz samej Manufaktury.

Zwiedzanie zajmie nam kilka godzin. Po tym czasie kończymy nasz event, ale jeśli ktoś miałby ochotę jeszcze zostać, zjeść obiad w pięknej Manufakturze, to oczywiście może! Wybór jest bardzo duży, zaczynając od Food Court wewnątrz, gdzie serwują Fast Food kończąc na restauracji Magdy Gessler.

Poza tym w Manufakturze znajduje się Park Rozrywki z klubem i kinem. Można tu zostać na tydzień! Polecamy z całego serca.

Poznaj osoby, które prowadzą wydarzenie

Daria Giemza

Malarka, mówca inspiracyjny

"Człowiek rodzi się twórcą, lecz z czasem zapomina o swoim przeznaczeniu. Gdy na powrót odnajdzie swoją drogę staje się niebywale szczęśliwym i spełnionym człowiekiem."

Specjalizuje się w usuwaniu blokad twórczych u artystów. Projektantka, mówca inspiracyjny, malarka. Prowadzi szkolenia i warsztaty, uczy rysunku, malarstwa i projektowania ubioru. Absolwentka Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Szermentowskiego w Kielcach oraz kierunku Wzornictwo na Politechnice Łódzkiej. W swojej pracy łączy wiedzę techniczną i artystyczną. Praca z ludźmi nad rozwijaniem ich talentów to jej pasja.

Jarosław Żero

Artysta malarz, wykładowca

"Utrwalony prostokąt płótna jest doskonałym miejscem do wizualizacji niezależnego bytu. W zasadzie każdy obraz jest nowym światem, którego budowa oparta jest na podobnych zasadach, jak nasz rzeczywisty świat, w którym żyjemy."

Artysta z kilkudziesięcioletnim dorobkiem, rzeczoznawca w zespole Wirtualnej Galerii Sztuki. Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Sztuk Plastycznych w Łodzi. Autor 18- stu wystaw indywidualnych, uczestnik 39-ciu wystaw zbiorowych, dwukrotny stypendysta Ministra Kultury i Sztuki. Malarz, grafik, projektant, pedagog.
Jest zdania, że twórczość artystyczna to przyjemność i nikogo nie powinno się tej przyjemności pozbawiać.

Możesz kupić bilety w dwóch opcjach. To zależy od tego, ile czasu chcesz z nami spędzić!

spotkanie w bibliotece

po zakupie biletu dostaniesz potwierdzenie na email

PLN

• Wstęp na salę dla VIPów w Bibliotece
  • Wykłady, dyskusje, rozmowy w kuluarach
  • 20 zł do wykorzystania w barze
  • Afterparty
weekend w Łodzi

po zakupie biletu zadzwonimy do Ciebie, by omówić szczegóły

PLN

• 30 minute private coaching call

co mówią inni?

ZOBACZ OPINIE NA TEMAT WSPÓŁPRACY Z NAMI

Osoby, które dotychczas z nami współpracowały były tak miłe, że podzieliły się swoją opinią na nasz temat.

Wspaniały człowiek, artysta i jeszcze lepszy nauczyciel. To on nauczył mnie innego spojrzenia na sztukę i to dzięki niemu, jestem tu gdzie jestem. Jeżeli kogoś interesuje sztuka, chciałby się podszkolić w malarstwie, rysunku itp. to koniecznie musi poznać Jarosława Żero

Magdalena Ryżykowska

Daria to mega ciepła osoba o indywidualnym podejściu do każdego.
Bardzo mi pomógł kurs o wydobyciu kreatywności i walce z wewnętrznym krytykiem.
Dużo się dowiedziałam, dużo pracowałam nad sobą, dużo czasu przepłakałam ale się opłaciło !
Umiem już sobie poradzić z wewnętrznym krytykiem i zaopiekować wewnętrznym dzieckiem dzięki czemu nie tracę już na to tony energii, która mogę przeznaczyć na tworzenie !
Bardzo polecam !
Zmieniło to moje życie, dziękuję!

Małgorzata Kędziora

Dziękuję Jarkowi za perfekcyjnie przeprowadzone kursy z malarstwa i rysunku dzięki, którym z wielkim sukcesem dostałam się na Akademie Sztuk Pięknych w Łodzi. Od zawsze podziwiałam Jarka i jego pasje do sztuki, a każde zajęcia były zawsze urozmaicone i przeprowadzone w nietuzinkowym charakterze. Jeżeli poszukujecie nauczyciela z pasją i znakomitym humorem to dobrze trafiliście! Polecam Jarosława jako fantastycznego nauczyciela i mentora!

Marlena Kępa

Zajęcia wspominam bardzo dobrze, nie tylko dlatego, że umożliwiły mi dostanie się na wymarzone studia ale
przede wszystkim przez atmosferę. Pan Jarek ma ogromne doświadczenie i wiedzę, ale przede wszystkim jest osobą, która kocha sztukę i może być wspaniałą inspiracją dla początkujących artystów.

Ewelina Foltyńska

Daria jest osobą, która potrafi wydobyć z człowieka potencjał, pomaga i uzmysławia nam to czego nie widzimy, a jacy jesteśmy. Pracować z nią to czysta przyjemność. Bardzo serdecznie jej z tego miejsca dziękuję, ponieważ dużo wniosła w moje życie i  bardzo pomogła mi dostrzec rzeczy, których ja nie dostrzegałam.

Magdalena Cyman

Miałam szczęście do nauczyciela jakim jest Jarosław Żero.
Wykonaliśmy BARDZO solidną pracę kompletując teczkę, która jest biletem wstępu na obrane studia.
Lekcje pozwoliły mi zrozumieć, czym jest malarstwo i "jak to działa".
Od przeniesienia rzeczywistości na język malarski, po świadome czerpanie z tej techniki, nabranie pewności, zaufanie swoim własnym instynktom i wypracowanie własnej formy wyrazu.