Konsultacja odbywa się za pośrednictwem platformy do wideokonferencji ZOOM. Uczestnik ustala datę spotkania telefonicznie, za pośrednictwem Facebooka lub maila. Link do spotkania wysyłam na wybrany kontakt, mailem lub za pośrednictwem Messengera.
Jak będzie wyglądać konsultacja?
Po dołączeniu do spotkania podłączasz swoją kamerę i mikrofon, dzięki czemu możemy się widzieć i słyszeć. Opowiadasz mi, z czym się mierzysz, co stanowi największy problem, a ja pomagam Ci go rozwiązać.
Dzięki funkcji “udostępnij ekran” mogę zobaczyć interfejs Twojego komputera oraz mieć zdalny dostęp do Twojej myszy. Dzięki temu mogę pomóc Ci zarówno merytorycznie jak i technicznie. Każda czynność jest w pełni kontrolowana przez Ciebie i możesz przerwać ją w każdym momencie, dzięki czemu możesz czuć się bezpiecznie. Funkcje, z których będę korzystać służą tylko i wyłącznie temu, bym mogła Ci pomóc.
Daję Ci gwarancję skuteczności, lub zwrot pieniędzy. Jeżeli nie będę w stanie Ci pomóc możesz liczyć na moje wsparcie i polecenie osób, które mają ekspercką wiedzę w danym temacie, lub możemy umówić się na inny termin, a ja w między czasie dowiem się, jak rozwiązać Twój problem.
PAMIĘTAJ! Rezerwuję dla Ciebie swój czas, więc zrób wszystko co w Twojej mocy, by pojawić się na spotkaniu. Rezerwację terminu możesz odwołać dzień wcześniej, lub przełożyć spotkanie, ale jeśli się nie pojawisz i wcześniej nie dasz mi znać, to Twoja inwestycja przepadnie.
Prywatność
Twoje dane są u nas bezpieczne. Nie współpracuję z firmami partnerskimi, nie udostępniam nikomu informacji o Tobie.